moja-pensja.pl
Negocjujesz podwyżkę?
Sprawdź od czego zależy Twoje wynagorodzenie!
Twoja pensja
kalkulatory płac
stanowiska
miasta i regiony
oferta dla firm

Moje konto

Szukaj stanowiska

wpisz nazwę stanowiska
  • partner
  • partner

Promocja 45% zniżki

Pełny raport o zarobkach na stanowisku mechanik pokładowy za jedyne 6 PLN

Sprawdź ile zarabia

Abonament

Pełne raporty płacowe dla ponad 1200 stanowisk!
40 raportów branżowych!

Kalkulator brutto/netto

podaj kwotę brutto

English version

Average Flight Engineer job salary

Ile zarabia mechanik pokładowy?

Loading
stanowisko z grupy: transport i usługi kurierskie/pocztowe
poziom stanowiska: pracownik szeregowy
wymagane wykształcenie: zawodowe lub średnie
znajomość języka obcego: niewymagana

Zarobki brutto/netto na stanowisku mechanik pokładowy

W Polsce mechanik pokładowy zarabia 1500 PLN brutto. Po odliczeniu składek na ZUS, NFZ i podatku daje to pensję netto w wysokości 1111.86 PLN.

zarobki netto  
  1111.86 PLN
zarobki brutto  
  1500.00 PLN
wynagrodzenie brutto 1500.00
składka ub. emerytalnego 146.4
składka ub. rentowego 22.5
składka ub. chorobowego 36.75
składka ubezpieczenia zdrowotnego 116.49
zaliczka na podatek dochodowy 66.00
suma potrąceń 388.14
wynagrodzenie netto: 1111.86
Pracujesz jako mechanik pokładowy? Powiedź ile zarabiasz! Podaj pensję brutto

Zobacz nasz najnowszy raport branżowy

Dowiedz się ile zarabia dyrektor, kierownik, specjalista oraz pracownik szeregowy zatrudniony w Twojej branży. Zobacz raport o wynagrodzeniach w branży transport i usługi kurierskie/pocztowe

Ile zarabiają mechanicy pokładowi ?

Rynkowe zarobki na stanowisku mechanik pokładowy zawierąją się w przedziale od 1300 PLN do 1700 PLN. Oznacza to, że co drugi mechanik pokładowy w Polsce otrzymuje pensję pomiędzy 1300 PLN a 1700 PLN. 10 procent przedstawicieli tego zawodu otrzymuje wynagrodzenie w wysokości mniejszej niż 1200 PLN. Natomiast najwyższe płace na jakie mogą liczyć mechanicy pokładowi to zarobki rzędu 1800 PLN. Powyżej tej kwoty zarabia 10% pracowników zatrudnionych na tym stanowisku. Dowiedź się więcej o wynagrodzeniach z pełnego raportu.
 
1200
1300
1500
1700
1800
rozkład zarobków

Wynagrodzenie na stanowisku mechanik pokładowy stanowi 42% przeciętnego wynagrodzenia w Polsce.
Nie zgadzasz się z danymi zaprezentowanymi w naszym serwisie?
Powiedz nam ile tak naprawdę się zarabia na stanowisku mechanik pokładowy?

Wyraź swoją opinię na temat zarobków na prezentowanym stanowisku

Ogólna charakterystyka stanowiska pracy mechanik pokładowy

Mechanik pokładowy jako członek załogi lotniczej statku powietrznego współdziała z jego pilotem (pilotami) w pilotowaniu statku powietrznego, sterując zespołem napędowym (zespołami napędowymi) oraz niektórymi mechanizmami.

Zadania i obowiązki na stanowisku pracy mechanik pokładowy

- Ich zadania obejmują , przyjmowanie statku powietrznego do lotu od służby technicznej, upewnianie się, że posiada on wymagane ważne dokumenty, właściwe wyposażenie, jest zaopatrzony w odpowiednie ilości paliwa, materiałów eksploatacyjnych i technicznych oraz uznany za zdatny do lotu przez uprawnioną służbę techniczną, dokonywanie przeglądu statku powietrznego i odpowiednich prób funkcjonowania oraz podpisywanie dokumentów przyjęcia statku powietrznego do lotu, podczas lotu: sterowanie zespołami napędowymi i niektórymi innymi mechanizmami statku powietrznego w zakresie określonym w instrukcjach lotniczych oraz zgodnie ze wskazówkami dowódcy, bieżące śledzenie pracy zespołów napędowych oraz mechanizmów i wyposażenia, a w razie wystąpienia usterek w ich funkcjonowaniu podejmowanie odpowiedniego działania lub informowanie o ich występowaniu dowódcy statku powietrznego, zależnie od wymagań instrukcji lotniczych w tym zakresie, bieżące prowadzenie dokumentów eksploatacyjnych wymaganych instrukcjami lotniczymi, wykonywanie innych czynności przewidzianych instrukcjami lotniczymi lub zleconych przez dowódcę statku powietrznego, po locie: przekazywanie służbie technicznej statku powietrznego wraz z wypełnionymi dokumentami eksploatacyjnymi, uwagami o dostrzeżonych usterkach, ewentualnych przekroczeniach zakresu eksploatacji i trudnych lądowaniach, oraz rozliczanie paliwa, oleju i materiałów eksploatacyjnych, na lotniskach etapowych, gdzie nie działa upoważniona służba techniczna, wykonywanie przedlotowej obsługi technicznej i uznawanie statku powietrznego za zdatny do lotu, jeśli nie zostały stwierdzone usterki techniczne, powodujące niezdatność do lotu, wykonywanie czynności ratowniczych, określonych instrukcjami lotniczymi w razie zagrożenia bezpieczeństwa lotu, przymusowego lądowania, wodowania czy wypadku statku powietrznego.
źródło danych | reklama | polityka prywatnosci | regulamin | kontakt: info@moja-pensja.pl
Powiedz ile zarabiasz!
Odbierz analizę płac »
1200 stanowisk
40 branż
Kup pełny dostęp!