moja-pensja.pl
Negocjujesz podwyżkę?
Sprawdź od czego zależy Twoje wynagorodzenie!
Twoja pensja
kalkulatory płac
stanowiska
miasta i regiony
oferta dla firm

Moje konto

Szukaj stanowiska

wpisz nazwę stanowiska
  • partner
  • partner

Promocja 45% zniżki

Pełny raport o zarobkach na stanowisku kierowca ciągnika siodłowego za jedyne 6 PLN

Sprawdź ile zarabia

Abonament

Pełne raporty płacowe dla ponad 1200 stanowisk!
40 raportów branżowych!

Kalkulator brutto/netto

podaj kwotę brutto

English version

Average Tractor Driver job salary

Ile zarabia kierowca ciągnika siodłowego?

Loading
stanowisko z grupy: transport i usługi kurierskie/pocztowe
poziom stanowiska: pracownik szeregowy
wymagane wykształcenie: zawodowe lub średnie
znajomość języka obcego: niewymagana

Zarobki brutto/netto na stanowisku kierowca ciągnika siodłowego

W Polsce kierowca ciągnika siodłowego zarabia 2500 PLN brutto. Po odliczeniu składek na ZUS, NFZ i podatku daje to pensję netto w wysokości 1808.1 PLN.

zarobki netto  
  1808.1 PLN
zarobki brutto  
  2500.00 PLN
wynagrodzenie brutto 2500.00
składka ub. emerytalnego 244
składka ub. rentowego 37.5
składka ub. chorobowego 61.25
składka ubezpieczenia zdrowotnego 194.15
zaliczka na podatek dochodowy 155.00
suma potrąceń 691.9
wynagrodzenie netto: 1808.1
Pracujesz jako kierowca ciągnika siodłowego? Powiedź ile zarabiasz! Podaj pensję brutto

Zobacz nasz najnowszy raport branżowy

Dowiedz się ile zarabia dyrektor, kierownik, specjalista oraz pracownik szeregowy zatrudniony w Twojej branży. Zobacz raport o wynagrodzeniach w branży transport i usługi kurierskie/pocztowe

Ile zarabiają kierowcy ciągnika siodłowego ?

Rynkowe zarobki na stanowisku kierowca ciągnika siodłowego zawierąją się w przedziale od 1500 PLN do 3600 PLN. Oznacza to, że co drugi kierowca ciągnika siodłowego w Polsce otrzymuje pensję pomiędzy 1500 PLN a 3600 PLN. 10 procent przedstawicieli tego zawodu otrzymuje wynagrodzenie w wysokości mniejszej niż 1400 PLN. Natomiast najwyższe płace na jakie mogą liczyć kierowcy ciągnika siodłowego to zarobki rzędu 5000 PLN. Powyżej tej kwoty zarabia 10% pracowników zatrudnionych na tym stanowisku. Dowiedź się więcej o wynagrodzeniach z pełnego raportu.
 
1400
1500
2500
3600
5000
rozkład zarobków

Wynagrodzenie na stanowisku kierowca ciągnika siodłowego stanowi 69% przeciętnego wynagrodzenia w Polsce.
Nie zgadzasz się z danymi zaprezentowanymi w naszym serwisie?
Powiedz nam ile tak naprawdę się zarabia na stanowisku kierowca ciągnika siodłowego?

Wyraź swoją opinię na temat zarobków na prezentowanym stanowisku

Waszym zdaniem:

Ze znajomością angielskiego lub niemieckiego miesięczne zarobki przekraczają 10 tys netto. Tylko kto da radę tyrać cały miesiąc bez zjazdu
HGV - 2017-08-15

Zarobki w Stanach - 3 - 6 tys dolarów miesięcznie brutto. Większość kierowców zarabia około 4-5 tys miesięcznie, co jest powyżej śreniej krajowej w USA.
trucker - 2013-03-10

dokładnie tak, kierowcy ciężarówek zarabiają w Polsce 1500 pln brutto! Taka jest prawda - najnizsza krajowa. W takiej sytuacji najlepiej do emerytury nie dożyć.
trucker - 2012-11-10

90 % zawodowych kierowców na międzynarodówce i krajówce, zarabia podstawy 1500 PLN BRUTTO. Reszta pod stołem, albo w postaci nieopodatkowanych diet, które nie są dochodem.W najgorszym wypadku jest okradany i dostaje tylko podstawę. Taka jest prawda, a nie
RealPoland - 2012-03-23

90 % zawodowych kierowców na międzynarodówce i krajówce, zarabia podstawy 1500 PLN BRUTTO. Reszta pod stołem, albo w postaci nieopodatkowanych diet, które nie są dochodem.W najgorszym wypadku jest okradany i dostaje tylko podstawę. Taka jest prawda, a nie
RealPoland - 2012-03-23

90 % zawodowych kierowców na międzynarodówce i krajówce, zarabia podstawy 1500 PLN BRUTTO. Reszta pod stołem, albo w postaci nieopodatkowanych diet, które nie są dochodem.W najgorszym wypadku jest okradany i dostaje tylko podstawę. Taka jest prawda, a nie
RealPoland - 2012-03-23

w kabinie ciężarówki rzadko kiedy otrzymuje należne pieniądze a jeśli już to bardzo okrojone. Takie są realia.
stary driver - i to by było na tyle. - 2012-02-09

Prawdziwym skandalem jest zatrudnianie kierowców w tzw. formie 3/1. 4/1 czy 6/2 gdzie kierowca przebywa w kabine 3, 4, 6 tygodni a potem jedzie do domu na niby - odpoczynek tygodniowy lub rzadziej - dwutygodniowy. Oczywiście za noclegi i weekendy w kabini
stary driver ciąg dalszy - 2012-02-09

i czy też czynności wymienione w raporcie powyżej ( konserwacja, OC, wymiana kół czy żarówek, czynności spedycyjne). Te czynności kierowcy przy presji nadzoru wykonują z tachografem ustawionym w pozycji \"odpoczynek\".
stary driver ciąg dalszy - 2012-02-09

sję na kierowcach zachęcającą do nadużyć ( tzw. \"diagramy za okno\" czy jazda/praca \"na magnesie\". Czas jazdy jest ograniczony przepisami AETR do 90ciu godzin w okresie dwutygodniowym ale kogo interesuje faktyczny czas jego pracy tj. za/wyładunki czy t
stary driver ciąg dalszy - 2012-02-09

Bzdury. Kierowca ciągnika sidłowego, tzw. \"tira\" zarabia najniższą krajową plus diety. Ale to przeważnie na papierze. W praktyce otrzymują wynagrodzenie za przejechane kilometry lub prowizję od frachtu ( obie te formy są zabronione ponieważ powodują pre
stary driver - 2012-02-09

Ogólna charakterystyka stanowiska pracy kierowca ciągnika siodłowego

"Kierowca ciągnika siodłowego prowadzi ciągniki siodłowe, o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, z naczepami, przeznaczone do publicznego transportu drogowego, przewożąc nimi różnego rodzaju ładunki w komunikacji krajowej i zagranicznej, wykonuje obsługę, konserwację i drobne naprawy ciągników siodłowych powstałe podczas jazdy, zabezpiecza przewożony ładunek przed uszkodzeniem, zniszczeniem i zaginięciem, przestrzega przepisów ustawy ""Prawo o ruchu drogowym"", użytkuje ciągnik siodłowy zgodnie z jego przeznaczeniem."

Zadania i obowiązki na stanowisku pracy kierowca ciągnika siodłowego

- "przygotowywanie ciągnika siodłowego do jazdy - ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadowaniem, rozmieszczeniem i zamocowaniem ładunku, sprawdzanie zapięcia burt skrzyni ładunkowej, połączenia naczepy z ciągnikiem,
- sprawdzanie stanu technicznego ciągnika siodłowego przed jazdą: prawidłowości działania kierunkowskazów, sygnału dźwiękowego, oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego samochodu i przyczepy, stanu ogumienia, wyposażenia samochodu w trójkąt ostrzegawczy i gaśnicę, sprawdzanie działania hamulców samochodu i naczepy oraz ciśnienia powietrza w zbiorniku (tylko w samochodach o pneumatycznym układzie hamulcowym), stanu oleju w silniku i płynu w chłodnicy,
- dbanie o bezpieczeństwo własne i innych użytkowników drogi oraz przewożonego ładunku przez rygorystyczne przestrzeganie ""Prawa o ruchu drogowym"", ze szczególnym zwracaniem uwagi na przepisy ruchu drogowego, znaki i sygnały drogowe, warunki jazdy, stan techniczny pojazdu,
- prowadzenie dokumentacji jazdy, zgłaszanie dyspozytorowi zauważonych usterek,
- wykonywanie czynności kontrolno-obsługowych, zgodnie z instrukcją obsługi użytkowanego pojazdu oraz wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie ciągnika i naczep,
- usuwanie usterek pojazdu samochodowego powstałych podczas jazdy, np.: wymiana uszkodzonego koła, przepalonej żarówki, paska klinowego, bezpieczników, z zachowaniem wymogów bhp i ppoż.,
- udzielanie pomocy przedlekarskiej ofiarom wypadków drogowych,
- przestrzeganie stosowania odpowiednich przerw podczas długotrwałej jazdy,
- zabezpieczanie pojazdu przed kradzieżą, uruchamianiem i użytkowaniem przez osoby nieupoważnione,
- przestrzeganie posiadania obowiązujących dokumentów pojazdu,
- poddawanie się okresowym badaniom lekarskim (badanie sprawności fizycznej i psychicznej) w wyznaczonych terminach."
źródło danych | reklama | polityka prywatnosci | regulamin | kontakt: info@moja-pensja.pl
Powiedz ile zarabiasz!
Odbierz analizę płac »
1200 stanowisk
40 branż
Kup pełny dostęp!